Voisipa ratketa joka paikkaan.

 

Juostaan tuplavuoroja.

 

Kiire.

Vasikatkin oisi nyt vieroituksessa. Huuto on kamala. MÖÖÖÖÖÖÖ. Äidit vastaa tupla MÖÖÖÖ. Sonni empii ja sanoo möö. Hulda huutaa MÖÖÖÖ. Ja sama alkaa alusta ja sitä kestää tuntikausia.

Charming ja Cayenne on kuurilla. Vetävät Sulfaa. Nenät tukossa.

Astutuksia on piisannut. Hevosten ajoa, peltohommia, pyykkiä 3 päivää ryskyttänyt putkeen.

Kiven keruu on jäänyt minulle. Hirveää hommaa helteessä. Onneksi on Iiiipoodialainen. Olen kuunnellut äänikirjoja. En ole vielä edes pellon puolivälissä vaikka olen 3:tta päivää siellä kyykkinyt. Eka iltana olin selältäni niin kipeä, että meinasin tull konttaamalla pois. (Olin myös vuollut kahden tamman kaviot.)

Foxronttiainenkin aloitti taas tauon jälkeen treenit.

Pientä mulkoilua hevosen puolelta?

Geisha ja Ernesti

Minua närppii se, että ei kerkee aitoja korjaamaan ja uusia rakentamaan. GRR...