Se istui tallin ikkunalla ja tuijotti minua.

Kutsuin Markun tallinpuolelta katsomaan, mutta pöllö ei halunnut olla tiirailtavana ja lensi tallin taa. Markku kysyi että onko minulla edelleenkin kuumetta....

Pöllön näin uudestaan lantalan aidalla istumassa kun olin menossa iltatallilta takaisin sisälle. Mitähän asiaa sillä oli tälläkertaa minulle?

Midas on hyvässä iskussa. Odottelee kilvanajoon lähtöä. Minä jään kotiin, ei ole hyvä olo vieläkään. Markun kaverina on Majalan Esko. Sekin ajaa Joensuussa kilpaa, joten siinähän on seuraa sitten molemmin puolin:)

Ajettiin eilen Hirmu Harmilla ja Kassulla yhtäaikaa. Ensimmäinen kerta molemmille, että on kaveri mukana. Meni vähän läskiksi. Kassu meni edeltä ja pyöri kuin humalainen. Olisi halunnut nähdä koko ajan Hirmun. Hirmu taas painoi ohjalle ja röyhaili.  Mutta siitä sitä vähitellen opitaan tuokin hommeli.

Pitäkää Midakselle peukkuja!!!!