Olen tässä muutaman päivän hieronut kauppaa Harmigorista. Tunteet ovat hirveän ristiriitaiset. Varsoja pitää saada maailmalle, kaikkiahan ei voi pitää, mutta toisaalta se on varsa jonka kanssa olen eniten viettänyt aikaani. Ja me olemme aika bestikset. Meillä on omia juttuja. Nenät yhteen ja tuhistelua. Igor pureksii hellästi housunlahjettani kun se on hyvällä tuulella. Igor toimii osittain ääniohjauksella. Olen niin pahuksen monta kertaa toistanut ja toistanut samoja sanoja.... Mutta pitääkö järjen voittaa tunteet?? Ja kun olen päättänyt jo astutusvaiheessa että Harmivan on se jonka jätän itselleni. Niin kannattaako hirveää varsagalleriaa itselleen haalia... Voivoi....Voivoi.... Ja seuraava opetettava satsi on kuitenkin tulossa kohta kehiin....

Irja ja Siiri nukkuvat korissa.

Siiri vasemmalla ja Irja oikealla.

En ikinä olisi uskonut miten paljon maitoa tuollainen pikku tiitinen imee.

 

Iiiiik!!! Markku sanoi, että Midas pitää vielä kengittää erilaiseen mopoon, estääköhän se rutiiniin menon-että kerkiääkö Midasta kokeilla ennen sitä. Ilmopvä taitaa olla jo huomenna! Tiukille menee. Sanoinkos minä jo, että Midaksella oli eilen hiittipvä??? No jokatapauksessa.... Infoamme mitä tapahtuu.

Eilen kun Lapstogo Tinker oli ollut lenkillä-tiellä oli ajanut moottorikelkkoja. Se on varmaan ainut vempele mitä vastaan en haluaisi hevosen kanssa ajaa. Ne menee vaikka minkälaisista tiejyristä ohi mukisematta, mutta kelkat on hirvioitä numero1. Olen viime talvena ottanut satasenaidat, kun maantien vieressä kulki kelkkoja. Letti suorana paahdettiin kotiakohti. Hevoset sanoo, että MEITÄ EI PYSÄYTÄ MIKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!! No Markku oli kyllä saanut tamman pysymään käpälässä.

Maitoa mahat täynnä. Puolitorkku alkoi melkein välittömästi.