Markku joutui eilen terveyskeskus reissun jälkeen sairaalaan. Tuli se iltapäiväksi takaisin kotiin. Jospa se nyt rupeisi paranemaan. Kamalan punainen on silmä. Ja valoarka. Näkyi äskön ravilasit päässä-mustat-lähtevän hommiin. Aurinkokin paistaa aika ärmäkästi....

Minäkin räpsyttelen silmiä, tosin vähän eri syystä kuin Markku. Olin viime yönä nukkunut 3,5h kun Markku tuli nukkumaan ja alkoi kiskoa peittojaan-samalla kiskoi myös meikäläisen puolelta lakanaa. Siihen sitten heräsin, enkä unta saanut. Minä siitä sitten kimpaannuin, että kiitos vaan kamalasti, nyt ei saa unta enää koko yönä, Markku hyvin ponnekkaasti vastasi, että ei häntäkään nukuta. 10 minuutin päästä se kuorsasi täyttä häkää. Minä tuijotin mustaa kattoa, mustia verhoja ja pyörin ja hyörin. Se uni oli siinä sitten... Nyt nukuttaa ja ketuttaa.... Meikäläisen unet on yleensä sellaiset 5h ja sekin on tottakai ihan liian vähän. Haaveilen äänieristetystä omasta huoneesta jossa on LUKKO...............................................................................................

Eilinen pvä meni muutenkin jotenkin persielleen. Ajohevoselta tippui kenkä, kun sitten revin sen toisenkin takakengän pois ja lähdin omalle metsätielle ajamaan, niin parin kilometrin päässä puhkesi rengas. GRR...

Irina oli ainut ilonpilkku. Sen kunto on noussut ja palautuu nopeammin kuin ennen. Tehtiin oma tyttöjen treeni.

Minä valun takaisin tallille. Pitää rueta kengittämään polleja. Olen siinä aputyttönä...