Eilen pähkäiltiin C:n treenejä. Aivoriiheiltiin vieraalle treeniin viemisen ja itse radalla käymisen väliin kaikki mahdollinen. Päädyttiin siihen, että Markku vie tamman joka toinen päivä Kuopioon ratatreeniin. Hirveä homma. Koko päivä tuhraantuu siihen, mutta tuskin se muuten rupeaa homma pelittämään jos se ei saa harjoitella kunnolla.  Kokeillaan nyt perskutarallaa vimosen päälle kun on aloitettu:)

Eli tänään on taas ravirata päivä. Jos saisin runtattua Igorin mukaan. Vähän saisi päästellä höyryjä. Eilen se nimittäin viskeli kärryjen edessä toistakymmentä kertaa persettä-ei potkassut, vaan hyppyytti pyllyn ylös ja palasi maahan ja taas uusiksi. Minä olin ihan varma, että retki päätyy huonosti, mutta jostain syystä se ei paukauttanut meikää kärsään.

ELI KAISA- OLEMME TULOSSA PÄIVÄLLÄ LIIKEEN KAUTTA, SAMALLA ALLEKIRJOITUS PANKKIPAPEREIHIN. TUON MYÖS NIITÄ OLKIA MAMMUSKAISELLE.

Pulla-Ullasta on tullut kysely, haluaisivat toisen tamman seuraksi. Annoin Ida sinun puhelinnron, jotta saattaapi kysellä sinulta mitä tammalle kuuluu.

Zumbataanko?

Minä ja Markku olemme niin tönkkö jumissa selästä ja hartiaolkapää linjalta, että olisi varmaan aika koomista seurata meidän liikkumista. Ei ylös ei alas vänny kroppa. Ja koskee niin GERBIILISTI. Olen leikilläni Markulle muutaman kerran sanonut, että zumbataanko? Mulkoilee minua sen näköisenä tuo mies, että tuskin se sitten suostuu zumbaamaan. Pitäisi kai vetää pitkää tikkua kumpi lähtee lääkäriin. Pyytää tupla-annos lääkkeitä ja jakaa ne keskenämme. Koskee oikeasti niin paljon, että voisin heittäytyä välillä maahan kirkumaan. ELÄMÄ ON YHTÄ HELVETTIÄ:)