Ihana ilma!

 

Kymeenlaakso ajo ja Derbymaksut maksettu Harmidas Tinkeriltä. Ekku ja Ilpoko ne pitää huolen, että Midas osautuu karsintoihin? :) Minä olen jo solmussa kaikkien kisojen kanssa. Derbystäkin voi olla jotain esikisoja. Kymeenlaakso ajo lienee tänä vuonna? Ainakin laskussa lukee 2009. Pitäisi joku juoksukalenteri tehdä seinälle, eihän tästä muuten mitään tule. Ja se Ilpon laskentakaaviokin pitäisi saada käyttöön. Lähettäisitkö sen meidän uuteen sähkikseen, kun se hautautui vanhaan mailiin. Siirtäisin sen sillälailla, että kaikki maksut ja tulot näkyy siinä- ja tekin pääsette siihen käsiksi. Olisi joku tolkku mukana näissä hommissa. Tästä vuodesta olisi kätevä aloittaa kun ollaan niin alussa.

Harmidas on sitten ilmoitettu Kuopioon seuraaviin raveihin. Nyt en lähde rinta rottingilla.... Vaan hankin aurinkolasitCool ja luumuilen nurkissa:), no ei vaineskaan.

Mittailtiin Markun kanssa eilen Harmivanin säkä- ja lautaskorkeutta. On niin valtava ero etu- ja takapäässä. Takaa on 160cm ja edestä 7-8cm matalampi. Pylly on hurahtanut ensin aikuisen mittoihin. On aika hankala käsitellä tuollaista paripuoli hevosta. Siitä tulee ihan mukavan kokoinen polle, niinkuin Garmiwa-orlovistakin. Harjatessa katson sen lapaluita. Jättimäinen varsa. Tai sitten minä olen iinimiini pikkuinen. Orlovilla on vielä luonnetta siunaantunut. Se kun isona riehaantuu, niin olen kuin leppälastu tuulessa. Taitaa tulla Markun "passi" siitä pollesta.