heppa.hippos.fi/heppa/app;jsessionid=nry63oqIg7IiN0taY54IUw**.app3

Midaksen lähdöstä aika paljon poisjääntejä.....

 

Kaisa ku kertoi et ei oikein onni kukoista. No mie uskallan jo varmaan kertoo. Kai Markku on jo Karille sanonut.... Meille tuli päältäajettava kylään. Tipahti kyydistä kun Markku otti sitä alas ja RUMPS se katkesi kahteen osaan. Huumorilla ei rajaa. Mie oikeesti vähän jänskitin, että mitä Kari sanoo.

Nyt sitten vakuutusyhtiöltä kyselemään, että mitäs nyt tehdään. Kait se monia tuhansia maksaa se kone.... Voi räkä tätä eloa:)

Joko se Riikka katsoi sen Lisa W. Mie oon nähny samanlaisen valopallon. Se täti on mun idoli päästä varpaisiin. Ei ainakaan kuolema ennee pelota. Tuosta tulikin mieleeni jo vanha juttu.... Olin yks päivä aamuhommissa jakelemassa tammalaumalle ohrakauroja. "Joku" sanoi, että mene tammojen tarhaan. Menen nyt. No minä olin ihan että no enkä. Miksi? Kaikki tammat oli siinä syömässä ja kaikki näytti muutenkin ihan olevan ok. No sit menin kuitenkin koska aina sitä "ääntä" on kannattanut kuunnella. Maleksin kauemmas heinäkasalle ja mietin mielessäni, että ihan turha reissu. Mulkoilin ympärilleni ja minun mielestä kaikki oli niinkuin pitikin. No enpäs sitten laiskamato mennyt katsomaan perimmäistä nurkkaa notkon takaa. Valjastelin sit Ivanin kärryjen eteen ja hokasin ajellessani, että perkules, tamma-aidan nurkka on päreinä. Siitä ois välitarhan kautta päässyt Charlie orin luo. Siitä se mekkala ois tullut jos tammat sinne olisi mennyt. Varmasti ois potkineet toisiaa.  Kiitos ääni, olen ensi kerralla vähän "nahevampi" uskomaan sinua:)