Pakko oli päästä taas huseeraamaan kameran kanssa. Yritin myös ottaa kuvia Chiquitasta-sehän on ihan viimeisillään-ja tähän mennessä se on juossut häntä tötteröllä karkuun. Nyt se antoi kuvata. MUTTA-joka kuvassa oli minun peukalo!!! Kyllä varmaan tamma nauroi makeasti kun pyllötin kuvata sitä nakki linssin edessä.....

1513130.jpg

Minähän olen maininnut muutamaan otteeseen sonnien karkailuista. Katsokaa tätä aidan korkeutta. Siis minä en pääsisi yli saamatta sähköiskua. Nämä epelit pistävät silmät kiinni ja hyppäävät. Monta kertaa jopa niin, että sorkat ei kosketa aitaa. Moni estehevonen olisi varmasti vihreänä kateudesta!!!

1513142.jpg

Vesselit kuvassa vetämässä tuorerehua.

1513147.jpg

Just Lucky D ja Casanowa Harmi. Markku sitten päätti, että nimi sitä hevosella pitää olla, ei voi vauvaksi kokoajan kutsua. Varsalla on jämäkkä luonne. Se on potkinut minua kymmeniä kertoja. Pamauttanut etusella ja purrut. Onneksi se on niin pieni, että sen voi kaapata syliin, siitä se ei tykkää yhtään. Mahtaa tulla rehvakas ori jos samalla linjalla aikoo "komentelua" jatkaa...

1513170.jpg

Goodbye Charlie on menossa harjoittelemaan pukille hyppäystä.

1513167.jpg

Tämä tamma ei pure eikä potki...

1513175.jpg

Loput pojjaat hoitelivat suljettujen ovien takana ja mie jäin pihalle tammoja katselemaan....

1513180.jpg

Chiquita Tinker ja minun sormi :)

1513182.jpg

Harasoo oli tänään ensimmäistä kertaa lauman mukana. Kaikki käyttäytyivät siivosti.

1513189.jpg

Likka ja Luikku-mikä ihana päivä lepäillä...

1513194.jpg

Massi ottaa vielä rennommin....

1513199.jpg

Markku rakentaa papalle katosta. Paikka on ihana! Kahden ison kuusen välissä jonne paistaa aurinko sopivasti. Taidan ottaa huovan ja eväät ja töröttää siellä muutaman päivän.

1513204.jpg

Mä oksalla yyylimmällä....

1513207.jpg

Sumppi tauko. Minä vain tein pienen mokan tuomalla kylmän kahvitermarin, ei minusta talon emäntää sitten tullutkaan :)

1513214.jpg

Vuohimuorit ja papat ovat tänään ensimmäistä kertaa talven jälkeen ulkona.

Huomenna on sitten ravit Joensuussa! Pitäkää peukalot pystyssä!