Irina tarinat alkuun:

Irina ei pompannut eilen kertaakaan pystyyn ja toisella yrittämällä muisti miten käännytään vasempaan ilman, että pylly kääntyy. (Tosin Irina pohtii hyvin hämmentyneenä sitä, että jos pomo-elikkäs Markku menee suoraan ja minä väännän kääntymään-mitä ihmeen järkeä siinä on??? Sotii koko jonomuodostelman ideaa vastaan....)

Markku vuoli illalla Irinan takakaviot.

 

Huomenna olisi ravit. Harmivan on koelähtö 1 ja Harmigor on lähdössä 10. Minä olen puolestani nyt sekaisin onko autolähdön harkat samaan aikaan kun mitä Ivan on jo menossa radalle. Revippä siitä sitten Markku kahden hevosen rattaille. Meneekö se uusi järjestelmä näin? Jos menee, niin on ihan p...  Ja mamma, koelähtö 1 ei voi sitten veikata....:)

Harmidas Tinker lähdössä hiitille.

Kaisa: sorsorisori, olen unohtanut sen pankki asian, vitsi-yritän muistaa sen tänään. Mitenkähän minä sen muistaisin? Huomenna tuon hirmuisen nipun oksia joihin puhkeaa silmut, joten varaudu jollain saavilla. Voit liikkeen ikkunaa somistaa:)

Tässä aloin miettimään, että olenko ollut 2 viikkoa kotona käymättä missään. Pakertanut nuitten heppaloitten kanssa.... Jestas sentään.... Ja useimmat yöunet ovat jääneet 5 tunnin mittaisiksi kun tuo vanhusharmajapää (koira) herättää ennen kahta halutakseen pissille. Minä en enää unta sitten saa.  Kunnon kurileirillä ollaan täällä. Työtä ilman lorvimista:)

Midas