Ollaan hevoset ja minä yhtä kärttyisiä. Aamutallille lähdettäessä mittari näytti 25 miinus astetta. Ei paljon treeniajoa voi tehdä. Orit ketkuloi ja pomppivat. C on kerran potkaissut minua ja aamulla liippasi läheltä, ettei Luikuriin osunut. Garmiwaa olen treenannut joka päivä juoksuttamalla tarhassa. Siltäkään ei virta lopu millään. Ei tarvitse mennä kuin seisomaan keskelle tarhaa, niin se treenaa itse itsensä. Se on ihan riemuissaan siitä hommasta. Ja mitä pukkihyppyjä se tekee!!! Luoja mitkä lennot saisi jos olisi selässä. Kilpahevosissa on se riski, että jos juoksuttaa tarhassa ja ne polkaisevat omille jaloilleen hokeilla, niin siihen loppui kilpaileminen pitkäksi aikaa.... Huomenna pitäisi ajaa Ivan.... Pakastekinkkua (minä) tiedossa. Pakko liikutella kun tiistaina startti.

Markku on asentanut uudet kaapit makkariin. Vielä puuttuu hyllyjä ja ovet. Minä jo pyykkejä runttasin sinne, kun jokapaikassa roikkuu rättejä. Levyt kuulemma loppui, joten homma jatkuu sitten kunhan jostain löytyy samanlaisia lisää. Lapinlahdella ei ainakaan ollut. Tänään varmaan alkaa keittiön kaappien rakentaminen. Tulee siivouskaappi ja jotain muitakin hyllyköitä. Olisi kiva restauroida myös leivinuuni. Mitenhän sen saisi päällystettyä jollain kivellä. Miten ne saa tarttumaan siihen? Hetipitiliimalla ja sinitarralla?

Huomenna menen hammaslääkäriin. Paniikki. Paniikki.Paniikki.Paniikki.Paniikki.