M. perheeltä oli tullut minulle, niin ja ilm. siskotkin on saaneet omansa- IHANA taulu!!! On tauluja ja ON TAULUJA. Ja tämä on siis superhieno!!!! Pidän sellaisista tauluista, minkä äärelle voi palata aina uudelleen ja uudelleen saaden aina kevytsävärit.  Se on siis ihan huippu! Kaunis kiitos!!!

Minua siis ihan oikeasti hävettää, kun en saa revityksi aikaa milloinkaan muuhun kuin itsekkääseen hevosteluun. Esimerkki: ainakin vuosi on jo kulunut kun Hyrkkäillä juhlittiin isoja synttärijuhlija. Minun ihan siis todella piti lähettää sinne kortti. Lähettämättä on vieläkin. Pää muistuttaa minua asiasta edelleen. Kyllä minä teitä kaikkia ajattelen:) Toivottavasti se riittää..... Aika laiha lohtu.... Minä sitten seuraavassa elämässä olen kaikkea sitä mitä normi ihmisen kuuluu olla..... :)

Lauma menossa takapellolle syömään. Ollaan käyty joka päivä vähän vielä tuoretta syömässä. Lauma kulkee lehmäpellon läpi-elikkäs juuri tuossa kuvassa ovat siinä ja sitten menevät takaosaan jossa on tyttösten pelto. Oma työnsä tässäkin kun aukoo ja sulkee portteja 4 kpl. Paimentaa, että kaikki menevät ja tulevat silloin kun pitääkin. Mennessä aina Chiquita ei meinaa lähteä mukaan ja palatessa AINA Just Lucky D jättäytyy ahmimaan tuoretta, niin että se pitää erikseen käydä hakemassa.

Kävin eilen Kaisan luona pikapika viemässä lihaa ja heinäpaalin sekä vuolemassa Mamma tamman kaviot. Mamma on hyvässä kunnossa. Hyvin on Kaisa ruokkinut ja hoitanut. Juttelin myös Esteri mäykyn kanssa. Sillä on varmaankin mäykkyjen ADHD. Näin myös koiravaavit. Toinen on heikkopeikko ja toinen jättipallero. Heikkopeikolle parane pian kosketus lähtee täältä.

Tässä kulkee Charlien enkelit.

Ravit on vielä referoimatta... Midas iski polveen taas kerran VALTAVAN reiän. En käsitä miten se sen saa tehtyä. Suojat on. Iskee paikkaan johon ei minun järjen mukaan voi iskeä. Ei laukannut, se on ihme.

Cee- nyt laitetaan lenkkarit naulaan ja ruetaan äititammojen hommiin.

Kovan näköisiä 2v heppasia oli opetuslähdössä. Kassulle kiivaita kilpakumppaneita. Ensi viikolla on muutes ilmo pvä 2v lähtöön. Mieli askaroi jo siellä asti. Kassulla on kunto noussut. Käy välillä aika kuumana. Pikkuisen jännittää taas laittaa kilpakärryt ja Markku kyytiin.

Toimiston ikkunasta voi seurata kauniin pojan puuhailuja. Humputtaa kävellä edestakaisin tarhan laitaa kun kummallakin puolella on tammoja. Näköjään menossa katsomaan Inestä ja Otavaa.