Henkeäsalpaavan komea ilmestys! Kaunis pää. Kompakti ruumis. Lihaksikas. Pienet eläväiset korvat. Musta. Minä olen ihan lääpälläni tähän hevoseen jo nyt.

Vaikka tallissa on ollut hässäkkää, Cometti söi kaiken mitä tarjolla oli ja iltatarkin aikaan veti pahnoilla hirsiä. Sekin on hyvä ominaisuus, että ei stressaa turhia. (Ruokahalu on suorastaan mainio, hehehe....)

Vettä ripsii.. Mie olin ajatellut maalata Cometin aidan. Se nyt siirtyy. No... Puuhaa kyllä riittää. Kassu odottaa tallissa ajolle lähtöä, sitten ajan Ceen. Tamman astutus. Varsojen opetusta.

Ainiin ja tänään tulee Comettia katsomaan tammanomistaja. Ihastuu takulla pikku herraan.

Minä olen jatkanut perinteistä mäkätystäni Markulle. Vanhan ladon räjäytys taivaalle tai korjaus. Talvi lähestyy. Minun järjenvaloon koskee joka kerta kun siitä rötisköstä ohi kävelen. (En voi syyttää Markkua, sehän painaa kuin härkä töitä vuorokaudet läpeensä, mutta nyt voisi muutaman hetken siihenin uhrata, ettei taas jää tekemättä....)

Hiittipvä on alkuviikosta radalla. Cee ja Kassu lähtevät päräyttämään "kilipoo".