Kun Hulda saa korvamerkit. Minusta korvamerkkien laitto näin pienelle karjalle on idioottimaista, mutta laitetaan nyt kun laki sen vaatii... (Jupinaa...)

Markku kertoi, että karhu oli dallaillut "naapurin" karjaa katsomassa. Älä tule karhu kiltti tänne... Ole niin kiltti.... PLIIIS!!!

Mennäänhän taas Irina tarinoihin:

Ratsastelin viikonloppuna Irinalla metsälenkillä ja Markku teki vieroitusharjoituksia. Eli käveli mahdollisimman takana. Piti kuitenkin vielä narusta kiinni. Kun minä pyysin Irinaa tekemään jotakin se kääntyi ja KYSYI Markulta pitääkö hänen tehdä. Pyrskähdimme molemmat naureskelemaan:) Irina kulta, miten paljon se Markkua kunnioittaakaan. Minä soittelen ihan toista viulua:) Hyvin meni. Että perheelle taas terveisiä. On taas yksi uusi asia opeteltu!!! Kohta minä voin puotella ihan yksin menemään:)

Pakko vielä kertoa, pikkuvuohille kun laulaa- keittäjä keittää sen minkä mä syön.... jne.... niin vuohet alkavat laulamaan mukana: bäbäbäbäbäbäbäbäbääää. Hirmu nopeaa ja kimeää pientä päkätystä. Ne on kyllä aika vekkuleita. Yleensä ne kiipeävät mamman selkään ja yrittävät olla korkeammalla, että näkisivät minut aidan yli..... Heheheh....

Minulla on nyt ihan kohmeessa sormet, kun pesin juuri äskön juomakupit, joten tarina loppuu tähän, koska sormet ei sovi näppikselle. Niissä taitaa roikkua jääpalikat:)