Minä hieraisin silmiäni yhtenä päivänä kun olin lastaamassa heiniä kottikärryyn pihalla.....

(Ivan eilein Kuopiossa lämmityksen jälkeen. Uudessa kengässä, hieman mukelsi hassusti, siksi varmaankin loppusuoralla ei vastannut ihan muiden ohitukseen, jäi neljänneksi keulasta... Tänään ilmo pvä taas Kuopioon.)

Olkipaalun päällä istui lintu jolla oli pallopää. Oli sellaisen pikkulinnun kokoinen. Hierasin uudelleen ja yritin tarkentaa silmiäni. Linnulla oli todellakin ihan pöllön pää. En ikinä ole sellaista nähnyt. Lähdin työntämään kottikärryjä C:n ja Ranskiksen tarhaa kohti. Lintu pelmahti minun perään ja istui Garmiwan aitatolpan päälle. Pöllö se oli. Veivasi päätään ympäriämpäri ja välillä katsoi minua silmiin. Siis todella pöljä kokemus kun sellaista ei koskaan uskoisi näkevänsä. Minipöllöä:)

Igorin ostajaehdokas oli soitellut vielä illalla. Olin jo nukkumassa. Pitää soitella takaisinpäin. Ei menisi huonolle valmentajalle. Vajaat 30.000e tienannut viime vuonna muutamalla pollella. Katsotaan päästäänkö hinnasta sopimukseen:)

Markku on jatkanut rempan tekemistä. Uusi liesi tulee nurkkaan. Huomasimme tosin, että liesi ei toimi joten joku asentaja vei sen mennessään. Toivottavasti menee takuuseen.

C:n ravit menee nyt kai sitten vähän vituralleen... Markku sai eilen ajokieltoa pari viikkoa kuun lopusta alkaen:) Ivanin kanssa vähän puskivat menemään. Että en tiedä miten sen koelähdön kanssa nyt sitten toimitaan. Ei olla vielä keskusteltu asiasta.... Ivanille kai pitää laittaa silmälaput ja päätanko. Se kuulemma muljuaa välillä minne sattuu. Lisää vehkeitä niskaan- on jo kuin joulukuusi konsanaan. Kaikki talon vehkeet yhden hoplan päällä....