Eilen oltiin hiitillä Kuopiossa.

Radalle oli parinkymmenen metrin välein ripoteltu punaisia merkkikartioita-sisäradalla ei saanut ajaa. Osa oli littaantunut ja osa siirtynyt paikoitaan ja kaatunut.

Kun käännyttiin hiittisuuntaan Hirmu joutui ohittelemaan kartioita-oli sisempänä. Takakaarteen jälkeen se säikähti joko kartiota tai valkeaa siltaa-tai molempia... Täydestä vauhdista runttasi hypätä sivuttain. Me (Harmiel ja minä) oltiin tulossa täyttä häkää takaa ja rysähdettiin täysiä päin. Minun kärryt kiipesivät Markun kärrien päälle ja ajelin kärryt kellallaan yhdellä renkaalla. 2 sekuntia tarkkailin hevosia, säikähtävätkö lisää ja tuleeko nurinmenoa-lisää ryskettä ja pauketta, hajoaako valjaat & vempeleet. Kiinnijäänyt valjakko jatkaa reipasta juoksuaan. Alan jarruttaa ja pääsemme ehjin nahoin irti Markun kilpakärreistä peruuttamalla. Pienen tarkastelun jälkeen hoksaan, että Markun kilpakärrien rengas on vääntynyt mutkalle. Minulta oli katkennut tyttömäisesti kynsi läheltä lihaa...

Muutaman minutin päästä alkoi vasta sydän läpättää ja adrenaliini virrata vereen. Hidas sytytys mulla:)

Harmiel juoksi hyvin, periaatteessa voisi ilmoittaa kisaamaan. Katsotaan mitä Markku sanoo.

Harminess ajoharkkailee. Corona Farming kurkkii karsinasta.

15 hevosta on ilmottautunut koelähtöön ensi la. Huhhuh jos Hirmu tekee saman tempun siellä. Tulee ruumiita. Charming ei vielä lähde kokeeseen. Markku haluaa itse ajaa sen. Minä en halua lähteä 19 pvä raveihin, onko vapaaehtoisia?


EU -TUKILAPUT PITÄÄ OLLA 15 PVÄ KUNNASSA!!!! LAITTAKAA PIAN MINULLE/TAI KUNTAAN!

Lähtövalmiina.

Annikalta tulleet harkkakärryt fiksattu ja käyttövalmiit.