Tämmöinen kaveri putkahti maailmaan. Minä ristin sen Aatamiksi ja Markku Hesukseksi. Käymme ilmeisesti painiottelun siitä, kumpiko siitä nyt sitten tulee.

Mamman hellässä hoivassa pikkuinen opettelee kävelemään.

Että minä olen niiiiiiiin söpö!

Jalkaa kutittaa ja sonni kiemurtelee kesken kuvauksen.

Geisha mamma varoittelee minua. Pari kertaa on pistänyt sarven kärjen minun mahan kohdalle ja kohtuu hellästi tökännyt. Kertoo ystävällisesti minulle hän, että vasikkaa ei tarvitse koko ajan olla lääppimässä. Ja Kirsi uskoo. Sarvella voisi keihästää Kirsin kuin nakkimakkaran.

Pannuhuoneen lattian purkaminen aloitettu. Reikä löydetty. Markku lähti ostamaan osia.

Kohta tulee listat Kuopion 2.1 starteista. Odottelen niitä. Ja sitten kai tästä lähdetään ajamaan Kassu ja Midas metsätielle. Eilenkin käytiin sama lenkki. Tapaninpäivänajelua:)