NauruValmistaudun tässä lähtemään eläinkaupalle. Käymään sivistyksen parissa!!!! Kotvahan tuosta on vierähtänytkin. Markku jää pitämään taloa yllä. Kirjoitin jo hirmuisen työlistan mitä minulta jää tekemättä ja Rarkkulainen joutuu ne minun puolesta tekemään.

Minä olen aikuinen ja saan tehdä-listaan tulee taas yksi momentti lisää:

Koska olen aikuinen saan rasvata valjaita olohuoneen lattialla. (Sama kuin Markku toisi traktorin korjattavaksi sohvan viereen...)

Listaan kuuluu jo

Koska olen aikuinen saan syödä litran jäätelöä aamupalaksi.

Koska olen aikuinen minun ei tarvitse siivota. (Lupaan lauantaina heiluttaa imurinvartta, surrur.)

Asiasta viidenteen. Opin taas uutta tiede-tai kai se oli jonkin moinen tiedeohjelma. Ryppyvoiteeitten ryppyaine on aurinkorasva. Eli vaikka ostaisit 100e purkin niin se on aurinkovoidetta. Joku firma oli saanut huomautuksen kun oli yövoiteessa mainostanut jotain ryppyjä siloittavia juttuja ja tutkittaessa se oli ollut juuri tätä. Hiushoitoaineista oli myös tutkimus, halppispurkki ja kallis kampaajalta ostettu purkki on samaa ainetta. Ja hoitava vaikutus oli sama. Selvisi myös että yleensä halppis ja kalliin aineen firmat on samat-ja sisältö kutakuinkin sama, tuotteen imagoa on vain hieman viritelty...

Romeo juo vettä lämmitetystä vesijuoma-automaatista.

 

MAMMA: Minä tulen pikkuista vajaa 9 hakemaan lehtiä ja silppua. Pääsenkö minä sisälle sinne teidän linoitukseen? Ja nyt kuule ensi su voit veikata sitä Harmigor oria. Ensimmäinen lähtö, numero taisi olla 5.