Tv-stä tuttu tuo perusterve sana. Meikäläisen lemppari nykyään. Nimittäin minä perusterve 39 -vuotias olen niin flunssassa, että ei enempää voisi olla.

Pikkuisen jaksaa aina töitä tehdä ja hiki valuu hiuksistakin.  Takaisin nukkumaan ja sitten taas kuolemaan tallille. Onneksi hepoilla ei saa ajaa kun ne on rokotettu. Saa luvan kanssa pitää ne vain tarhassa puuhailemassa.

Ivan ja Igor pääsivät startille 26 pvä. 11 lähtö. Ivan numerolla 7. Ei oikein hyvä numero hitaalle avaajalle.... Igor on numerolla 3. Siitä eikun keulaan ja kukat metodilla:) Voi kun menisikin noin helposti, hehehe....

Minä jo viikko sitten varasin auton itselleni, että tänään ei saa olla heinänhakua, kauranhakua, heppakoppia perässä. Että tämä on MINUN päivä käydä hengailemassa kerran vuodessa kaupoissa. Joopa joo, kohtalo päätti, että perusterve Hartikainen pysyy kotona tämänkin vuoden. Muut päivät ei taida enää onnistua kun on sitten ajettava nuo starttarit jne... Kiva... Ei sitten tarvitse odotella joululahjoja-sillä minulla ei ole muuta kuin räkäisiä nenäliinoja tarjolla:) Enkä ole lähettänyt kenellekkään joulukortteja. Olen täällä jumissa!!!:)

 

Kaisa olit soittanut 19.00 maita. Olin kuules nääs kuumehoureissani sängynpojalla ja en millään jaksanut vastata. Soita uudestaan jos oli tärkeetä asiaa.